sevimailesi Yesooooo normal diye biliyorum çok nadiren de olsa genelde allta 2 dış çıkar ilk sonrasi üstte çıkar ama yinede bir sorun isterseniz doktorunuza
Oburiks Yesooooo Normal , dişlerin bir sıralaması yok . Arkadaşımın kızı ilk azı disini çıkardı benim oğlum da ilk alt dişini çıkardı
Mervetnl Yesooooo yani dr napıcak ki ben bi sorun olduğunu düşünmüyorum benimde bebeğimin alt 3 dişi çıktı mesela orta iki ve solda ki 🤷🏻♀️