Usnac1995 Kızlar trendyol üzerinden Adidas Forum aldım. Normal fiyatı 3.000 di bu satıcıdan 2.250 aldım. Orjinal yazmış herkes. Ayakkabı geldi orjinal gibi ama çok anlamam ben. Bilgisi olan, daha önceden alışveriş yapan var mı?