seda2452 Selam kızlar doğum yapalı 13 gün oldu iki gündür kanamam çok kötü kokmaya başladı rengi de değişti, böyle bişe yaşayan var mı?
annekusuu seda2452 canım ben de de olmustu 9 aydır olmadığımız için pisliği atıyorsun korkulacak bir durum yok bence