Izmirdeki doktorumuz 40 gunlukken demişti. Memlekette ki doktor 2 aylıkken yapılacak dedi. Samsunda 2 aylıkken özelde rutin kontrole götürdüm kızımı. Doktor geç kalırsınız yaptırın dedi. O gün hemen yaptırdım. Ama bazıları da 2 buçuk 3 aylıkken diyor. Bence gecikmeyin derim