Oğlum 13 ay 10 günlük.Ben ne kadar istesem de sünnet işimiz bu tarihlere kaldı maalesef.Ay sonunda randevumuz var.Açıkcasi çok korkuyorum bu sünnet olayından.Nasıl zor oldu mu ? Ağladı mi ilk çişinde?
Bu arada,miniğe geçmiş olsun.Rabbim damatlığıyla görmeyi de nasip etsin inşaALLAH 🤲🏻