Kızlar 10 gündür bebeğim ve biz uyuz tedavisi gördük . Wilkinson kremi 4 gün beklettim üstünde bizde geçti,bebeğimin kaşıntıları da geçti . Kafasını hala kaşıyo bu kremleri karıştırıp sürdüm bi ara iyi geldi yayılmaz diye düşündüm ama bu sabah enseye doğru yaralar çoğalmış çok saçlı olduğundan mı yoksa hala uyuz geçmedimi anlayamadık tekrar doktora götürücem ama annelerden yaşayanlar varsa yazabilirmi artık psikolojim bozuldu bunalmış durumdayım 😔