Ezonunannesi2012 Kızım bi kaç gün sonra 11 aylık olacak ara öğün olarak ne veriyorsunuz siz artık beynim duruyo benim ya
Ezonunannesi2012 Dlnedz1001 bende onlardan veriyorum ama sürekli aynı şey olunca ben bile sıkılıyorum yani farklı ne yapabilirim diye düşünüyorum