Derya341986 Kızlar oğlumun yanakları kırmızı ve kırmızı olan yerler hafif sert soyulcakmş gbi napmam lazım
Dorukabras Derya341986 benim oğlumun da öyle ben kullandığım ıslak mendile mana buldum ve değiştirdim unibaby kokusuz losyonsuz aldım ister istemez siliyoruz ağzını yüzünü islak mendille. Bunun haricinde arko krem sürüyorum gün içinde hep nemlendiriyorum 2 günde o kuruluktan eser kalmadı. İsterseniz deneyin 🤷🏻♀️
Alp_prens Derya341986 canım benim oğlum da da çıktı doktor bana bir krem verdi aldım 3 günde düzeldi doktor a götğr bide bu kremi söyle istersen Kremşn adı coresatin Pembe olanı canım
Dorukabras Derya341986 hemen alerjidir bilmem nedir yorumlarıyla kendinizi üzmeyin evde bol bol nemlendirin baktiniz hala devam ediyor bir doktora gösterin masum bir krem verir ve umarim iyi gelir
Mirakus Benim kizimda ayni öpmeden oluyor desem aşırı bi sekilde de opmuyorum havalardan dolayi olabilirmi acaba kullandiginiz bi krem varmi
Derya341986 Uzunkirpik1728 süt vermeye daha başlamadım ama golden goat verdm bir kutu ilk kez keçi sütü içeriği acaba ondanmı oldu
Uzunkirpik1728 Derya341986 olabilir canım bide emziriyor musun bilmiyorum ama senin yediğin süt ürünleri de sütünden bebeğine geçip alerji yapabiliyor, kastım buydu🍀
elmalikurabiye Derya341986 benim kizimda da var. Doktor core satin verdi. 1 gibde grcti. Mustela nemlendiri kullaniyorum
Asilsmom Bende de vardı. Ne diyetler yaptım. Sonunda her şeyi bıraktım. Çocuğun yanağı düzeldi 20 günde. Kakasında kanama olmadıktan sonra diyet fln yapmayın. O kremler de geçici oluyor. Yediği şeyden olmuştur. Sizin yediğiniz. Vücut alışınca geçer
Bebegimibrahim Asilsmom kakada kan yok çok şükür ama çok mukuslu ve yüzüde kırmızı kabarık pullu alerjimidir acaba yoksa kuruluktan mı 3 ay bitti bebeğimin
ertus26 Derya341986 bizimde oyle artik kombi de yakıyoruz nemsiz kalıyor benim bile cildim soğuk havadan doğalgaz dan kurulabiliyor nemlendirmek gerek düzenli olarak