Oğlum 34 aylık. Postlarıma denk gelenler bilir sürekli ateş hastalık. Okula verdim bu sene yarım gün 3 saat yani. Bişeylerde öğreniyordu memnundum ama gel gör ki hastalık zamanı geldi çocuk bir hafta iyi bir hafta hasta 3 antibiyotik bitirdik mesela bu ay sadece. Bana da bulaşıyor ister istemez. Sıcak bir yerden soğuk bir yere taşındık il olarak hava değişimi de etkiledi. Üstüne çevrenin de zaten çalışmıyosun evdesin niye okula götürüyorsun evde bak baskısı derken okuldan aldım 2. Dönem duruma göre devam ederiz dedim okula. Ama iyi mi yaptım kötü mü yaptım bilmiyorum. Sürekli hastalıkta hem direnci hem iştahını azalttı kilo kaybı da oldu bu sürede çünkü gerçekten bişey yemedi hastayken. Doktor bile bana geçip evdeyseniz bir süre evde kalsın muhabbeti yaptı hem sinirlerim bozuldu hem kendimi suçladım. Aynı durumda olan anneler varsa biraz dertleşelim istedim. Bu arada evet seneye de versem yine böyle olabilir muhtemelen ama biraz daha büyümüş olur derdini daha rahat anlatabilir diye düşünüyorum.