melegininannesi38 Bebeğimde idrar yolu enfeksiyonu varmış O kadar emziriyorum mama takviyesi yapıyorum cisini yapamiyo azıcık azıcık yapiyo ne yapmam gerek kizlar
NeslihanBusra melegininannesi38 tedavi görmüyor mu enfeksiyon için, oğlum hastanede yatarak iğne + serum tedavisi görmüştü
Mugerrr melegininannesi38 bebeklerde idrar yolu enfeksiyonları ilaçsız geçmiyor. Siz yine doktorunuza danışın.
melegininannesi38 NeslihanBusra antibiyotik verdiler evde oda icmiyo tekrar kusuyo ne yapacm bilmiyorum muhtemelen bizde öyle olcaz çünkü evde geçecek biseye benzemiyo
Zelda Çok geçmiş olsun benim kızımda da olmuştu o da kusuyordu ilacı en son hap olarak vermişti doktor ezip veriyordum
Zelda melegininannesi38 evet bizimki birkaçkez tekrarlamıştı en son nefrolojiye de götürmüştük antibiyotiksiz geçmemişti
melegininannesi38 Zelda ben bugün tekrar götüreceğim. Zaten hastaneye cisli bez sayısı az azıcık yapiyo