Balyanak3 ilaç değil ki içirdiğimiz , neden içirmeyelim . Bir de şu var bebeğin ne zaman doğduğu mesela 38. Haftada doğdu o zaman o 2 haftayı ne yapalım , ya böyle şeylerde işin içinden çıkamayız 🤷♀️çok düşünmemek lazım sonuçta verdiğimiz şey besin ögeleri içeren bir besin 1 hasta fazla ya da eksik versek ne olabilir arada çok zaman farkı olmadığı sürece bir şey olmaz mesela 5 aylık bebeğe 2 numara verilmez bunu düşünmeye gerek yok ama 5. Ay 25 günlük Bebeğe 2 numara vermesen bir şey olmaz , bir de bu tür şeylerde çok farklı bilgi var mesela calpol kaç kişiye sordum kullanım ömrünü doktor 3 ay baksa biri başka bir şey hangisine inanalım . Ben çok tutmadan atıyorum hangisine inananıyım kısacası annelik yüreğiniz neyi uygun görüyorsa onu yapın ya benim içimden su 2 numara vermek gelmiyor diyin 1 alın ya da tam tersi , benim bebeğim 5.5 aylık maması bitmek üzere 1 düşünüyorum ama küçük kutudan sonra büyük 2 numara alcam , içinizden nasıl geçiyorsa öyle yapın 🥰