Eğer elleyince bezenin olduğu yer daha sıcaksa muhtemelen mastittir. 2 kutu antibiyotik içtim ben mastit yüzünden ne yaptıysam düzelmedi ama 3 4 beze vardı ve hiç süt gelmiyordu artık. Eğer süt geliyorsa sıcak duş,baya sert bir şekilde bezeye masaj ve bol bol emzirme işi çözüyor ama bebek küçük ve güçlü ememiyorsa mutlaka kuvvetli sağım yapmalısınız