sevdanurksr1 Kızlar happy moma yazdım ama kimse bişey demedi 5+5 haftalık hamileyim papatya çayı içsem sıkıntı olur mu
Reyhan34 sevdanurksr1 içme canım bende doktoruma sormuştum hamileyken bitki çayları asla içmeyeceksin demişti bana