iyi günler bayanlar 6 aylık bir kiz annesiyim.dogumdan sonra 4.5 aylıkken kızım adet oldum 1 hafta sürdü.ve bidaha olmadım adetim gününden 15 gün geçti ama ara ara kaşık ağrısı bel ağrısı yaşıyorum. hamile olma ihtimalim varmi yoksa normal mi başına böyle birşey gelen varmi