Bebeğim 44 günlük doğduğundan beri boğulma problemi vardı önceki postumu okuyanlar bilir bu sebeple yanımda yatırdım boğulduğunda hemen müdahale edebileyim diye çok şükür boğulmayı atlattık fakat şu an beşiğinde yatmıyor ne kadar denediysem de geceleri beşiğini istemiyor dün gece bıraktım alışsın diye sabah 5e kadar uykuya direndi en son yanıma aldım ve direkt uyudu nasıl beşiğine tekrar alıştırabilirim😑