kubroli Merhaba güzel anneler 2.ay aşısini yaptırdınız mı ne gibi sonuçları oldu bebeginizde ya etkileri falan oldumu.
Casmayn kubroli üç tane birden yaptılar Ateşi çıktı biraz ilaç içirdik düştü hemen başka bir yan etki olmadı üç gün yıkamadım şimdi aşı yeri sivilce gibi yara gibi oldu ama normal dedi doktor olması iyi dedi
happykidssse kubroli Biz 6 gün oldu aşımızı olalı çok şükür bir an etkisi olmadı sadece verem aşısı için 3 gün banyo yaptırmadık. Aynı gün rotavirüs aşısınıda oldu yani aynı anda 4 aşı olduk çok şükür hiç bir yan etki olmadı
yase75 2 ay aşıyı yaptırdım 1 ay önce ateşi falan çıkar dediler üç gün banyo yaptırmayın dediler ama bizim şükür ateşi falan çıkmadı
betty3452 Benim oğlanda ateş vb gibi yan etki olmadı, aşı yerlerinde yara da yok hala bile. 3 gun banyo yaptirmayin dediler, ama poposunu kaka yapınca suyla yıkıyoruz deyince bacaklara degse su problem olmaz ama kollara kesinlikle hayir denildi
sevgidem happykidssse bizde 3 aşıyı olduk ama hala rotavirüsü yaptırmadık acaba bunun süresi var mı yoksa 2 aylıgın içindeyken yaptırabiliyomuyuz