Meralll1 Ocean , Sidefer , Bestrion , Newvit Kan değeri yüksek çıkaran , kabızlık ve dişte boyama yapmayan damla hangisi, ve ne zaman veriyorsunuz günde hangi zaman diliminde ve aç mi tok mu
Ipek222 Meralll1 bestiron çok memnunum ve içeriği en temiz olan o demir damlalarını yemekten yarım saat önce vermeniz gerekiyor
motherisbackk Meralll1 bestiron kullanıyorum içeriği temiz diye fakat kızım hiç ama hiç sevmiyor. Bestiron yüzünden kaşık reddi oluştu şimdi ek gıdada yemiyor 😬 alırsanız umarım sizin bebeğiniz sever. Oceana geçeceğim ben mecbur
Selbus Meralll1 Ocian ağzından ve dil de kırmızı leke yaptı baktım şikayet ediyorum da var hep böyle yorumlar ben de kararsızım
ilayprensesim Tavsiye üzerine bugün sidefer damla kullanmaya başladım kızım 4 aylık. Sabahları aç karnına veriyorum. Kabızlık ve diş lekesi yapmadığı söyleniyor deneyip göreceğiz bakalım. Doz ayarlamasını doktor yapıyor bebeğin boy kilosuna göre
ilayprensesim deryaboz kızım 8 kilo eczacı 4 damla vermemizi söyledi eczaneden alırken sorarsanız yönlendirirler diye düşünüyorum ☺️
ilayprensesim Oyku_0321 yani bilmiyorum ki doktor o şekilde yazmış eczacı kullanımını öyle tarif etti. Siz nasıl kullanıyorsunuz şüpheye düştüm şimdi 🥴
Oyku_0321 ilayprensesim kilo başı 1 damla hatta normalde benim kızım için 10 damlaya geliyor ama kilo başı 1 veriyorum
ilayprensesim Oyku_0321 Teşekkür ederim ben doktorumla bir görüşeyim o zaman acaba eczacı mı yanlış söyledi bize 🤷🏻♀️