Merhaba beneğim 3 aylık aşırı derecede meme reddi yaşıyoruz son birkaç gündür kilosu düşük olduğu için doktor mama önermişti ama biberonu da almıyor kaşık biberonda demedim onu da almadı kaşık biberonun silikon kaşığıyla az az yediriyorum öyle içiyo sizce 3 aylık bebek için doğru bir yöntem mi kaşıkla beslemek yutarken boğazına kaçıracak diye korkuyorum vermesem de aç kalıyor ne memeyi alıyor ne biberonu