kuzeyildizi 19 aylık prematüre doğumlu kızım doğduğundan beri işaret parmağı ile hiçbirşey göstermedi yani elini 1 yapması gibi. 1 sayısını öğrettim ama yine eliyle 1 yapamıyor. Bu sorun neden olur bilen var mı
2prenses1pren kuzeyildizi bizde işaret parmağından ziyade elimizi kullanıyoruz göstermek için gerhangi bi sorun olucağını sanmıyorum bundurumun herşeyi anlıyorsa
Sibel22- kuzeyildizi 18 aylık oğlum var bazen parmağını kullanıyor bazen elini kullanıyor . Tabi bu da kafa karışıklığına sebep oluyor benim açımdan.