Kızlar bebeğim 5 aylık resmen beni tüketti yapışık ikiz gibi geziyoruz sürekli memede sadece anne sütü ile besleniyor gece gündüz memede özellikle gece artık çok zorluyor resmen göğüs uçlarım zonkluyor o kadar acıyor kilo alımı gayet iyi hatta üst sınırda bile ama sürekli emmek istiyor en fazla bir saat emmeye ara verdirebiliyorum gündüz uyuyan bir bebekte değil 3 değişik mamaya başladık biberonu ve mamanın tadını sevmiyor ama yoğurt tarhana vs. Bayılıyor o tatlara daha beş aylık kilo alımı iyi olsada doymuyor daha fazla istiyor ne yapmam gerekiyor bilemedim doktor diyet mama verdi onu sevmiyor içmede daha bu gün similac aptamil ve bebelac golf AR çöpe gitti çok üzüldüm 3 hafta bekleme süresi varmış içer diye sürekli denedim ama olmadı ne yapmam gerek var mı böyle durumla karşılaşan bu arada 5 aylık 7 kilo 🙏