Kızlar 3 aylığız. Bebeğinizle hem konuşun diyolar ya bende sürekli öyleyim hrp uyanık bide. İnstagram sayfam var içerik paylasmam gerekiyo bazen analucağında sessiz sessiz oturuyo bana bakıyo kendimi o an çok kötğ hissediyorum işimi bırakıp yine konuşmaya başlıyorum 😁 ama bu sefer ben işlerimi yapamıyorum napcağımı şaşırdım bebişlerinizi sessiz bıraktığınız oluyo mu