Sabah kahvaltisini yaparken cok miyminti yedi bitirmeden de öğürüp bıraktı zaten.. öğle uykusundada ılık süt cicibebe yapiyorum biberonu ağzına koyar koymaz yine bi öğürdü annecim mama dedim tekrar verdim zaten acıkmış oldugu icin soluksuz içti hatta uyuyakaldi ama tam dogrulurken birden ağzından burnundan tazyikli bir sekilde yaklasik 2 3 dk boyunca aglaya aglaya kustu. Ben mamasini yaparken de birden karnını tutup ağlamıştı ama elinde bir kac parca oyuncak vardi karnina vurdu sanmistim. Acaba midesinimi usuttu salgınmi var henuz ishal ve ates yok. Ben yinede ogle uykusuna yatacagi icin calpol verdim uyaninca ne vereyim ne iyi gelir?? Corba bitki cayi onerileriniz neler? Bu cok iyi gelir dediğiniz