Arkadaşlar merhaba benim bebeğimin cildi biraz atopik Prima kullanıyorum ve bu ay yurtdışından pampers geldi onu kullandım bu ay aynı zamanda hasta oldu duocid falan içtik az ishal gibiydi zaten. Yani bu bezi kullanmamız ve hastalanması aynı süreye denk geldi acaba bezden mi pişik oldu yoksa hastalandığı için ishalinden dolayı mı nasıl anlayabilirim acayip yara oldu sudo krem ve Mustela kullanıyorum geçmiyor doktoru Hamazing sür dedi bugün itibari ile alıp kullanacağım. Pampers orijinal olup olmadığını nasıl bilebilirim bezi kullanmayı kesmeli miyim bu konu hakkında bilgisi olan varsa beni aydınlatırsa sevinirim. Pam Pers Primadan kalitesiz mi bunlar aynı marka değil mi