Valla o damlayı 2 defa kullandım gecesinde oğlum çığlık çığlığa ağladı hiç uyumadı kakasını yapamadı bildiğin acı çekiyordu en sonunda acile gittik film çekildi çocukta gaz dolu ve gazını almamıza rağmen ilk günden biz hastahanelik olduk fitille yapabildi kakasını ve o gün bugündür o damlayı kullanmıyorum artık bizde yan etki yaptı yaramadı bize sizde de yan etki de yapmış olabilir o da ihtimal dahilinde