Sevgili anneler bebeğim 18. Ayının içinde ve emerek uyuyan bir bebek ilk başlarda çok hoşuma giden bu durum artık beni inanılmaz yoruyor çünkü artık bebeğim gece emmek için uyanmıyor meme ağzında uyuyor yerine koyunca hemen uyanıyor ve asla kucakta sallama, odada dolanma, konuşma kabul etmiyor memeyi alana kadar çığlık kıyamet işin kısası ben artık emzirme işini bırakmak istiyorum tecrübeli anneler lüften bana süreç ile ilgili tavsiye verin şimdiden teşekkür ederim