Oğlum geçen hafta üst solunum yolu enfeksiyonu geçirdi. Antibiyotik kullanmaya başladık. Boğazındaki lenf nodu biraz şişmişti doktor ultrason ve kan tahlili istedi. Kan tahlili temiz çıktı. Ultrasonda da 2.8cm reaktif lenf nodu görüldü. Reaktif sanırım enfeksiyondan dolayı büyüdüğü anlamına geliyormuş.Radyoloji doktoru çocuklarda çok sık görülür ve kolay küçülmez enfeksiyona bağlıdır kötü bir şey değildir rahat olun dedi. Antibiyotiği 14 güne tamamlayıp tekrar ultrason çektireceğiz. O kadar evham yaptım ki çok korkuyorum uyuyamıyorum kaç gündür var mı aynı durumu yaşayan anneler 🙄