Esma_1
40 i beklemedim memlekette dogum yaptığım için bir kaynana bir annemler arasında gittim geldim hıc de bisey olmadı aksine temiz hava iyi geldi ve sezeryanliydim daha çabuk toparladim tam gezmeyi de 31 gunlukken yaptım , mevsimine uygun giyindigi sürece bebeğe de anneye de bisey olmaz