kayrammm1 Sanırım kahve ve çikolataya çok alıştım her gün bir fincan kahve ve bir çikolata yiyorum bebeğime gaz yapar mı bu durum?
Defnemmm1 kayrammm1 bende çok alışmıştım günlük içiyordum yanında çikolatayla ama gaz problemi olmadı bende bebekten bebeğe değişir mi onu bilemem hala içiyorum hatta
Asya3870 kayrammm1 deneme yanılma yöntemi yaparak öğrenebilirsin sadece..bir iki kere ye bebeğin rahatsız olmuyorsa devam et, rahatsız oluyorsa yemeyi bırakırsın. Her bebek farklıdır canım
Husnur kayrammm1 ben günde 3 kere falan içiyorum doktor içebilirsin dedi annenin de bi yerde kendini tatmin etmek iyi hissetmek için bişeyler yapması lazım herşey gaz yapıyor az da olsa