Bebegim 13 günlük 38 haftalik 3300 dogdu hastaneden 3185 kilo olarak ayrildi sarilik oldu degeri 14 çıkmıştı kanina baktilar sknti yoktu bir hafta sonra tekrar gel dedi kontorle simdi doktordan geliyorum doktor sariligin arttigini soyledi tekrar kan istedi kilosu 3600 olmus dedim kilo alimi iyi demekki besleniyor kilo almis sariligi neden artsın ki kanina bakicaz ona göre birsey diyelim dedi emzirmekle beslenmeyle alakası yokmus yani bu sariligin başına böyle birsey gelen varmi acaba sonuclar 2 saat sonra cikcak icim icimi yiyo ya yatirirsalar ya kanda başka birsey cikarsa diye