Zehra92 Anneler merhaba kızım 15 gün sonra 1 yaş aşısı olacak doktorumuz 3 aşı yapacak biraz kötü geçebilir dedi canlı aşıymış çünkü şimdiden gerildim sizde nası geçti
Oburiks Zehra92 hicbirsey olmadı iki aşı bacağa biri de kola vuruldu iğne batirildigi anda tek ağladı sonra normalde döndük 🌺 endişe etmeyin
Zehra92 İlk defa olacak canlı aşı diyince endişelendim açıkcası bir de 3 kere iğne batırılacak olması da ayrıca gerdi beni 🤦🏼♀️🥲
balkopuk Zehra92 farklı günlerde yapılmasını rica etsenız bızım Sağlık ocağı öyle yapıyor gercı ben rıca ettım her aşı arasında 1 hafta gitırmuyorum ağır gecmesın diye ona rağmen atesı çıkıyordu gercı bızım sağlık ocağı çok anlayışlı gerçekten
ezgiguzell Zehra92 Her bebekte farklı oluyor mesela biz Pazartesi günü olduk aşıyı 3 gündür çok huysuz her şeye ağlıyor uyku düzeniniz bozuldu ama ateş vs yapmadı Allah’a şükür