Anneler merhaba, artık çok zor durumdayım ne olur bana bir akıl verin.
Ek gıdaya başladığımızdan beri çocuğumda yemek bir travma olmasın, sorunlu bir ilişki kurmasın diye öyle çok uğraştım ki. Ağzını bile silmedim rahatsız olmasın diye nerdeyse. Yemiyorsa hiç zorlamadım, hep değişik tatlar vs denedim. Oyuncakla vs oyalamadım. Ama geldiğimiz nokta aylardır asla yemek yediremiyorum doğru düzgün. Kilosu boyu önde gidiyor, anne sütü alıyor hala.
2 tane alt diş çıktı şu an yeni diş yok gibi. Dönemsel diyorum değil asla bitmiyo. Günde 3 kere yemek hazırlayıp çöpe döküyorum. Sadece kefir içiyor tarhana çorbası yiyor başka her şeye ağzını kapatıyor. Artık gerçekten psikolojik olarak da çökmüş durumdayım, aylardır sabır sabır geçecek diye diye bu noktaya geldik asla düzelmiyor. Napacağım?