fufissmom Deneyimli anneler bebegim silikon gögüs ucuyla emiyordu çok şükür memeyi tuttu ama gogusum çok acıyor yara oldu 2 gündür acıdan uyuyamıyorum tahin yağı lansinoh krem kullandım yok 😪 ne yapmam gerek?
Anneoglu_65_06 fufissmom ben zeytinyağı sürüyordum iyi geliyordu zaten çok uzun sürmüyor cnm maksimum 10 gün çabuk iyileşir ☺️
ucmelekannsi Terramicin krem kullanmıştım canım ben bebeği her emzirecegimde silip emdikten sonra tekrar sürüyordum. Diğer hiç Bir şeyi faydası olmamıştı bana . onu kullanabilirsiniz
fufissmom Anneoglu_65_06 Sürdüm sabah canm inan ağladım hem seviniyorum tuttu diye hemde canım yanıyor 😅
beyazpapatyamom Hindistan cevizi yağı sürmüştüm ben baya rahatlamıştı birde karbonatlı suyla siliyordum göğüs ucumu