momft25 Menenjit aşısını hakkında bilgisi olan var mı bebeğim bir yaşını geçti sanırım şuan tek doz yaptırmam gerekiyor bu yeterli olur mu hangi aşıyı yaptırmam daha iyi olur
PreeklampsiveHellp momft25 bizim doktorumuz her iki aşıyı da yaptırmanızı öneririm dedi. 1 yaş sonrası 1 doz nimenrix 3 doz bexero. İlk dozu yaptırdık bakalım