Viral enfeksiyon ile bugün gribimizin 4 günü ilk iki gün yüksek ateş vardı hatta 39.9 gördü ılık duş calpol , dolven ile düşüyordu 3 günü ateşi fazla düştü yani dün gece 5 kadar nöbet tuttum çünkü 35, 35,7 arası gidip geldi battaniye ile 36 zor oldu ateşi. Şimdi desen ölçüyorum ateş ölçer bozuk değil bu arada 36.7 normal çıkıyor ama alını vücudu sıcak ayaklar ve eller soğuk ama 36.7 de bu nasıl oluyor onu anlamıyorum.. üç gündür uykusuzm artık beynim durdu 😓