Bugün tam 9 aylık olduk 🤦🏻♀️ 8 ay atağımı yaşadık ne yaşadık bilmiyorum ama bu ay bize bitmek bilmedi🙄 normalde 7:30 8 gibi uyanırız uyanınca emzirmiyorum direkt kahvaltısını hazırlıyorum ilk uykusuna 1,5 saat sonra falan yatıyor çünkü zaman kısıtlı 9,30 10 gibi uyur tekrar 12 gibi uyanır genelde mama içerdi ama artık istemiyor çorba falan yaparım içer biraz yürüteçde oyalanır veya emekliyor kendi gezer evde birazcık oyun 2 gibi yeniden uyur 4 gibi uyanır tekrar 6 gibi şekerleme uykusuna yatar yarım saat falan sonra beraber yemek faslı biraz oyun 8 8:30 gibi gece uykusu ama gelin görün ki bu 8. Ayda bütün düzenimiz değişti gece uykusuna yatsada sürekli uyanıyor gecede sabaha kadar ağlayıp emmek istiyor bu ara hasta gibide normalde ek gıda harika gidiyordu hiçbişeyi geri çevirmezdi şuan yediremiyorum mama bile içmiyor tek emmekte yeterli gelmiyor kafayı yemek üzereyim🤦🏻♀️🤦🏻♀️