Merhabalar bayanlar.2 dogum yapali 2 ay 8 gun oldu.bende safra kesesi tası cikti ve enfeksiyon kapmis sariligim var. Korkumdan cocugumu emziremiyorum sariligim bebegime de gecer diye.sanirim sanirim karacigerden dolayi sariligim varmis safra kesesi tasindan dolayi.bi kac doktora gittim kimisi emzirebilirsin diyo kimisi emzirme diyo. Mama veriyorum 2 gundur korkuyorum ki sutumu birakicak diye. Bana yardimci olur musunuz bilgisi olan var mi bu konu hakkinda?