Göğüslerinizin şiş olması sizi rahatsız eder öyle olmaması daha iyi zaten. Eğer süt akışınızda bir problem yoksa herşey yolundadır. Meme bir süre sonra terbiye oluyor ve yumuşuyor, eskiden ben de dokunur anlardım şimdi o kadar sönük ki benim sütüm kesildi heralde diyordum ama hala emiyor bebeğim. Sizinki biraz erken yumuşamış olabilir .