343458 biz bahçelievler de oturuyorduk.. genelde fatihe kaynanamların yanına giderdik.eşimde Kağıthane de çalışırdı. Çok doğru valla arkadaş sıkıntı komşuculukta yok şuan için.. ilçe olunca da sıkılıyor insan ister istemez. Biz İstanbul gibi koca bi şehirden çıkıp küçük bi ilçeye gelince psikolojik olarak rahatladığımızı farkettik aslında. Trafik yok heryer çok yakın 5 10 dakikalık mesafede geniş yollar kaldırımlar gerek evin durumu vs iyi geldi genel olarak yani sadece sosyallik yok o yüzden de açıktan üniversiteye yazıldım onla uğraşıyorum bu aralar