Gurbette yaşamanın nadir iyi yanı olsa gerek, karışan eden yok. Bebeğe kendi yediğinden vermeye çalışanlara da baksak çaya şekeri bırakmaya çalışıyordur, tuzu azaltmaya 😂 2 yaşına gelmiş bebeğine hala ayrı yemek yapanları biliyorum gerçekten. Bizimkilerde de saolsunlar bebek 8 aylık olunca büyümüş herşeyi yesin baskısı 😂 vermiycem tuzda şekerde vermiycem, bebek benim değil mi vermiycem 👯♂️👯♂️😂😂😂