Geceleri yarım saatte bir uyanma ve ağlamalar 1 hafta sonra düzeliyor korkmayın ama gündüz uykularımız bizim de kısaydı 40 dk da uyanırdı, okuduğum bütün yöntemleri denedim yok. Sonra pes ettim benim cocugum uyumuyo demekki diye saldım 7 aydan sonra kendı kendıne uzun uyumaya başladı. Anneannem ve annem kızım yıpratma kendini büyüdükce uzun uyucak,uykuya düşkünleşicek diyolardı, diş sıkıyordur dıyorlardı ben pek tınlamıyodum ama öyle de oldu