Kızlar 68 günlük bebeğim var ve uyku sorunumuz tavan yapmış durumda. Hiç ama hiç uyuyamıyor, uykuya bir türlü dalamıyor, sürekli huzursuz sanki ateşlere düşmüşcesine ağlıyor. Uyutmak için uğraştığımız 2 saat, uyuduğu yarım saat bile değil, ee böyle olunca da uykusu olduğu için çok ağlıyor. Karnı tok, gazı çıkmış, altı temiz bütün ihtiyaçları giderilmiş en az 3 saat deliksiz uyuması gerek yazıyor çoğu yerde, değil 3 saat keşke 1 saat deliksiz uyusa 😔 niye böyle anlayamıyorum, ne yapacağımızı bilmiyorum, gece böyle gündüz böyle kafayı yemek üzereyim, hadi ağlamasa uyumazsa uyumasın diyorum ama çok ağlıyor öyle böyle değil 😔 bir umut yardımcı olabilecek birileri var mı diye yazdım, nolur bana bi fikir verin