Prensannesii__21 benim bebegim de sinirli böyle hareketleri yok ama genel olarak o şirin bebeklerden sayilmaz🫢 ama ben de, esim de bebegime karsi asla olmasa da, normalde sinirli insanlariz bence genetik. hamilelikte de öyleydim maalesef. ama ona karsi her zaman sakin davranmaya calisiyoruz bir sure sonra bu davranisi yerini gulumsemeye birakti zamanla gecer diye dusunuyorum