Molfix kullanıyorum kızlar 6 aydır çok memnunum yeni nesilde değil daha numarası da tam geliyor ne küçük ne büyük ama son bir haftadır aşırı çişini taşıriyor geceleri bı bakıyorum daha bezin yarısı bile dolmamış üstüne taşmış niye böyle olur yaa her gece uykusu açılıyor üzerini değiştiricem diye çok yoruldum bı öneriniz var mi,baby turco da denedim bu arada oda taşıriyor 😥