Arkadaşım biz doğduğundan beri d vitamini veriyoruz şuanda 2 aylık günde 3 damla şeklinde devit 3 veriyorum bence canım evladın 4 aylık olmuş belki damla sayısını fazla verirler sağlık ocağının ebesine veya devamlı domtorunuz varsa sorabilirsin yardımcı olurlar