Günaydın arkadaşlar bebeğimde bitmek bilmeyen burun tıkanıklığı problemi var serum fizyolojik damlalar kullanıyordum ama dünden beri burnunda hırıltı sanki zor nefes alıyormuş gibi hissettim eşim sabah nöbetçi eczaneye giderek serum şırınga aldı kullandım ama burnundan hiçbir şey akmadı ben mi yanlış kullandım anlayamadım önerebileceğimiz birşey varsa çok sevinirim