3prenses1prens 10 aylık bebeğim var dogdundandir hırıltı ve öksürük oluyor sonra süt alerjisi çıktı mama içerken bile boğazında kalıyor burnunda sürekli hiriltisi var rahat uyuyamiyor bebeği böyle olan var mı ne yapıyorsunuz çok üzülüyorum bu duruma
3prenses1prens Tugcceknr burnunda birşey yok temiz görünüyor dogdundandir öyle doktor dedi bir yaşından sonra genelde geçiyor dedi ama bu kaç gündür uyuyamiyor siz nasıl temizliyorsunuz
Tugcceknr 3prenses1prens genizlerinden geliyor hırıltısı bizde de var maalesef doğduğundan beri hergün en az 3kere serum fizyolojik ile burnunu açıyorum balgamı kakayla dışarı atıyor başka yapabileceğimiz bişey yok maalesef bu yöntemle rahatlıyor bebeğim temizlemeyi bırakınca hırıltı tekrar başlıyor ne zaman geçer bilmiyorum bi kaç kere buhar tutmuştum oda iyi gelmişti ama alışmasını istemedim