Deletedmom229 yok yahu haberim bile yok . yardim mı yoksa yeni belediyenin jesti miydi bilmem 🙄 dediğim gibi muhtemelen nüfus kağıdını çıkarmak için kayda gidildiğinde not alıp gönderiyorlar. Hastane çıkışı,biberon,burun aspiratörü,emzik,emzik askısı,battaniye,pişik kremi yağ, şampuan vs vs baya bişey vardı hatırlayamadım şimdi 🙄