Bende kesmeye başladım 3 hafta olacak. Lahana yaprağını buzluğa koydum biraz durduktan sonra süt dolu göğsüme koydum rahatlattı göğsüm çok şişince de gece emzirip boşalttım bu arada süt dolmasin diye de maydonoz, nane ve limonu birlikte tükettim süt yapacak bişeyler yemedim içmedim süt çekildi yavaş yavaş lahanayı hâlâ kullanıyorum çok iyi geliyor sizde deneyin.