muazinannesii edanisa benimkini gece ben emzirmesem asla uyanmicak masallah diyelim😊 bende geceleri 2 kere besliyorum gazini cikartip tekrar yatagina koyuyorum
17072023baloglum edanisa hergj farkli benim oglan suan 4 aylik ama en basindan beri ne zaman isterse kalkti emdi bazen5 saat uyudu. Bazen 30 dk. Her gun. Ayni olmuyor suan mesela. Gece 1 kez kalkiyor. Bugun buraya yazdimya bu gece 4 5 kere kalkar eminim 😂😂
kucukprensannesi Bizde 2 güzen 2 aylık olacağız. 2 saatte bir kalkıyor hala. 3-4 saat uuyor yazanlar olmuştu. Benimki ne zaman uyuyacak öyle diyordum ki ilk defa bugün 3 saat mızırdanmadan uyudu ve bende uyuyabildim. 3 saat uyuyabildiğim için çok mutluyum.
kucukprensannesi edanisa hiç sorma ya gündüz bile ıh mıh yapıyor bende dinleneyim diyorum ama yok malesef çok yorgun düşüyorum.
edanisa zlyym ayy maşallah emiyor geri yatıyor ama dediğim gibi 2 3 saatte bi kalkıyor düzelir inşallah