pnarrzeyn Kızlarrr uygulamaya göre kızım 4 ay 6 günlük 9 temmuz doğumlu ama kayınvalidem sürekli 5 ay oldu ek gıdaya geçelim vs. Şeyler söylüyo hesaplıyor 4 ay bitti 5 ay oldu diyor sizce kimin hrsabı doğru 😄 daha 4 aylık aşısını yeni oldu diyorum anlamıyor 😬🙄
hnnl pnarrzeyn Anlamazlar cahile laf anlatmak deveye Hendek atlatmaktan zor 😃ayrıca ilk 6 ay sadece anne sütü kesinlikle başka bisey verme tam 6 ay dolsun öyle
selin189_ deletedmom4842 pnarrzeyn bebeğiniz 4. Ayını bitirmiş şuan 5 in icinde ama 5. Ayını doldurmadigi için 4 aylık diyoruz 4 ay 6 günlük yani 4 u doldurmuş 5. Ayın içinde ama tabi 5 aylık demicez 4 aylık ek gıda içinde çok erken ben 5. Ayını doldurdu öyle basladim
hnnl pnarrzeyn olsun verme kız yani cocuk benim kime ne de 😅 ben yatar bebeleri emzirdim yarın devam ederiz 😅
pnarrzeyn selin189_ anladım bende başlamıycam henüz ek gıdaya ama kayınvalidrm inatla 5 aylık bu 5 ay ile gidiyp 4 bitti diyor
selin189_ pnarrzeyn evet 4 bitti ama 5 ini doldurmadi henüz bu Kaynanalar herşeyi çok biliyor zaten bende diuorum ilk iki yaş ekran zararlı TV tlfn işte o nerden çıktı diyor ben çocuklarımı TV yle büyüttüm hiçte bişey olmadı diuor izlet bişey olmaz Dior çok bilmişler işte anlamiuolar
RRaahimee Ayyyy şuu kaynanalardan fenalık geldi artık yaaa herşeye burunlarını sokuyorlar delirtecekler insanı erkenden başlayınca başın göğe mı erecek bebişe yazık , bide herşeyi biliyorlarmis gibi 🙄😒 ..